CEO-ul Netflix a purtat un trening Squid Game la interviul său trimestrial privind câștigurile

Reed Hastings și-a schimbat vesta tipică de pulover gri într-un costum hypebeast Squid Game.

CEO-ul Netflix a purtat un trening Squid Game la interviul său trimestrial privind câștigurile

Co-CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a apărut marți într-un interviu de 283 de miliarde de dolari cu veniturile companiei sale din al treilea trimestru, într-un trening Squid Game, promovând seria de succes a serviciului, care se întâmplă să evolueze într-un mare efort de marketing pe Netflix. (Ea a fost înfrățită cu Spencer Wang, vicepreședintele Netflix pentru finanțe și dezvoltare corporativă, care era bine pregătit.)

Hastings apare de obicei pentru aceste înregistrări trimestriale - o discuție despre lucruri precum fluxul de numerar liber și amortizarea - într-un fel de vestă gri. Dar se știe că a scos niște pulovere promoționale stupide la apelurile anterioare, scoțând strigăte de îmbrăcăminte nu atât de subtile pentru Stranger Things și BoJack Horseman (cel din urmă arată un favorit personal al lui Hastings).

Netflix, odată zvonit despre audiența serviciului său, a renunțat treptat la actualizările despre fenomenul Squid Game, cel mai mare original al serviciului de până acum (conform statisticilor auto-raportate). 142 de milioane de conturi „uimitoare” au verificat seria de concursuri de supraviețuire întunecată din Coreea de Sud timp de cel puțin două minute, a declarat marți Netflix, ca parte a celui mai recent raport al câștigurilor. Asta face ca Netflix să fie cel mai popular original vreodată. Nicio altă lansare Netflix nu a depășit 100 de milioane de conturi.

Squid Game este, de asemenea, genul de fenomen care se potrivește eforturilor tot mai mari ale Netflix pentru produsele de larg consum. S-a spus, marți, că cererea a fost „mare” pentru bunuri adresate fandomului Squid Game, articole care „sunt pe cale de vânzare cu amănuntul acum”.

Netflix nu este străin să fi încheiat acorduri cu comercianți giganți precum Walmart și Target, precum și cu companii mai bine vizate, cum ar fi Sephora și Fisher-Price, toate pentru a realiza sau vinde articole legate de filmele și emisiunile sale. Săptămâna trecută, Netflix și Walmart au anunțat un nou parteneriat pentru a lansa un hub Netflix la retailer pentru a vinde lucruri precum tricouri Squid Game, obiecte de colecție de pluș The Witcher și „casetofone” Bluetooth Stranger Things.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow