Cum să faci propria găzduire de jocuri - Sfaturi practice

Serverul de joc este un lucru încăpățânat. Necesită cât mai mult RAM posibil. Deci, pentru găzduirea serverelor San Andreas Multiplayer, Counter Strike și Rust, aveți nevoie de 8 GB, pentru Minecraft deja de la 16 și mai sus. În același timp, trebuie să știți că acestea sunt costuri doar pentru sistemul de operare în sine. Procesoarele sunt mai bine să folosească Seria E3 și Seria E5, dar seria i7 va face.

Cum să faci propria găzduire de jocuri - Sfaturi practice

Serverul de joc este un lucru încăpățânat. Necesită cât mai mult RAM posibil. Deci, pentru găzduirea serverelor San Andreas Multiplayer, Counter Strike și Rust, aveți nevoie de 8 GB, pentru Minecraft deja de la 16 și mai sus. În același timp, trebuie să știți că acestea sunt costuri doar pentru sistemul de operare în sine. Procesoarele sunt mai bine să folosească Seria E3 și Seria E5, dar seria i7 va face.

Componente necesare:

Panou pentru găzduirea dvs. (De exemplu, gamecp);
Server dedicat pentru panou (nu VPS!);
Server dedicat pentru servere de jocuri;
Dacă aveți de gând să scoateți MySQL separat - un alt server dedicat;
WHMCS - în cazul Nulled 0 eur, în cazul unei licențe - costul unei licențe, de la 21 eur;
Costuri de publicitate.


Ce nu trebuie să faci:

Promovați proiectul cu spam.
Faceți PR negru.
Atacă concurenții.
Luptă pentru monopol.
In primul rând, găzduirea câștigă dacă are suport tehnic de înaltă calitate. Prin urmare, trebuie să găsești oameni care să te ajute. O persoană pur și simplu nu poate sprijini vizitatorii, este imposibil din punct de vedere tehnic. De asemenea, trebuie să protejați clienții, așa că aveți grijă de protecția DDoS.

Mai departe. Nu poți accepta bilete tot timpul, chiar și cu toată echipa. Creați o bază de cunoștințe dedicată cu întrebări cheie. De exemplu, introduceți întrebările utilizatorului acolo. Acest lucru va facilita foarte mult sarcina. De asemenea, încercați să le faceți confortabil jucătorilor să joace. Găsiți un centru de date la care toată lumea să aibă același acces. Ping-ul ar trebui să fie de cel puțin 15 ms, iar cu o sarcină mare - 30 ms. Ping-ul peste 30 ms va interfera deja cu jocul, precum și cu un procesor de server slab. Este mai bine să găsiți un canal de la 500 Mbps la 1 Gbps. Cu cât lățimea de bandă este mai mare, cu atât mai mulți jucători se vor putea conecta.

Va fi o dependență dacă utilizați un panou precum GamePL, LitePanel sau același. Pur și simplu nu sunt concepute pentru o calitate înaltă a vizitatorilor, deoarece folosind ecranul lansează un proces separat pentru fiecare server, care consumă memorie. Dar serverul de joc nu este un VPS/VDS, nu-l poți limita strict.

Acum despre de ce nu puteți lua VPS / VDS. Astfel de servere sunt întotdeauna legate de un furnizor - de exemplu, de FistVDS, iar sarcina lor va crește semnificativ presiunea asupra serverului dedicat furnizorului. Ca rezultat, la un moment bun, furnizorul va opri serverul complet pentru a economisi resurse. Și toți clienții, sau mai bine zis, serverele lor, vor spune „Ailulu”. După cum arată practica, cu o sarcină suficient de mare, serverul nu este restaurat deloc.
În concluzie, repet că nu ar trebui să vă bazați pe gratuități și pe software open source. Într-o zi te va dezamăgi. Și plasarea acesteia într-o sursă nesigură va strica totul în câteva minute.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow