Instagram vrea să fie ca TikTok: de ce sunt nemulțumiți utilizatorii

Seful rețelei de socializare Instagram, Adam Mosseri, a postat un clip pe Twitter în care recunoaște că fluxul axat pe video „nu este încă bun” și ar trebui îmbunătățit înainte de a ajunge la toți utilizatorii Instagram.

Instagram vrea să fie ca TikTok: de ce sunt nemulțumiți utilizatorii

Seful rețelei de socializare Instagram, Adam Mosseri, a postat un clip pe Twitter în care recunoaște că fluxul axat pe video „nu este încă bun” și ar trebui îmbunătățit înainte de a ajunge la toți utilizatorii Instagram.

Cu toate acestea, el a susținut că aplicația va deveni invariabil mai centrat pe video în timp, deoarece acesta este conținutul pe care îl partajează oamenii. Cu alte cuvinte, obișnuiește-te să vezi mai multe clipuri.

Mosseri a apărat și creșterea postărilor recomandate în feedurile utilizatorilor. El a susținut că acestea sunt „cele mai eficiente și mai importante” modalități pentru creatori de a-și crește publicul. Utilizatorii ar putea întrerupe toate recomandările timp de o lună dacă nu sunt interesați, a spus el.

Instagram, în vizorul utilizatorilor

“Se întâmplă multe pe rețeaua noastră de socializare chiar acum. Am vrut să abordez câteva lucruri la care lucrăm, pentru a face Instagram o experiență mai bună. Vă rog să-mi spuneți ce credeți”, a postat el pe Twitter.

Postarea de pe Twitter este efectiv răspunsul Instagram la o reacție crescândă împotriva fluxului video și a eforturilor de recomandare. Utilizatori de mare profil, precum Kylie Jenner și Kim Kardashian, au criticat recent rețeaua de socializare pentru că „încearcă să fie TikTok”, în timp ce postările și petițiile au cerut din ce în ce mai mult site-ului de socializare să „facă Instagram, Instagram din nou”, întorcându-și atenția asupra fotografiilor.

Deși Mosseri a cerut feedback, nu există nicio garanție că Instagram își va schimba cursul. Meta are o istorie lungă de duplicare a funcțiilor din rețelele sociale care reprezintă o amenințare competitivă, inclusiv TikTok și Snapchat.

Feed-ul de testare și recomandările sunt în mod clar menite să împiedice utilizatorii Instagram să se îndrepte către TikTok, iar Meta încearcă o strategie similară deschisă cu Facebook. Atât timp cât Meta este îngrijorată că rivalii i-ar putea lua baza de utilizatori, este puțin probabil să renunțe complet la funcții ca acestea.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow