image
CEO-ul Netflix a purtat un trening Squid Game la interviul său trimestrial privind câștigurile

CEO-ul Netflix a purtat un trening Squid Game la interviul său trimestrial privind câștigurile

FilipGFX date_range28.10.2021, 21:43 chat_bubble_outline0 remove_red_eye58

Co-CEO-ul Netflix , Reed Hastings, s-a prezentat marți la interviul cu veniturile din al treilea trimestru al companiei sale de 283 de miliarde de dolari într-un  trening Squid Game , promovând seria de succes a serviciului care, întâmplător, evoluează într-un mare efort de comercializare la Netflix . (Se înfrățea cu Spencer Wang, vicepreședintele Netflix pentru finanțe și dezvoltare corporativă, care purta un trening pe măsură.)

Hastings apare de obicei pentru aceste înregistrări trimestriale -- o discuție despre lucruri precum fluxul de numerar gratuit și amortizarea -- într-un fel de vestă gri. Dar se știe că a scos niște pulovere promoționale stupide la apelurile anterioare, făcând strigări de îmbrăcăminte nu atât de subtile pentru  Stranger Things și BoJack Horseman (acesta din urmă arată un favorit personal al lui Hastings). 

Netflix , cândva cu buzele strânse despre audiența serviciului său, a renunțat treptat la actualizările cu privire la   fenomenul Squid Game , cel mai mare original al serviciului de  până acum  (conform statisticilor auto-raportate). 142 de milioane de conturi „uimitoare” au verificat seria de competiții de supraviețuire întunecată din Coreea de Sud timp de cel puțin două minute, a declarat marți Netflix, ca parte a celui mai recent  raport al câștigurilor . Asta îl face pe  Netflix cel mai popular original de până acum. Nicio altă lansare Netflix nu a depășit pragul de 100 de milioane de conturi. 

 

Squid Game este, de asemenea, genul de fenomen care se potrivește eforturilor în creștere ale Netflix pentru produsele de consum. S-a spus marți că cererea este „mare” pentru mărfuri care se adresează fandomului Squid Game, articole care „sunt pe cale de vânzare cu amănuntul acum”. 

Netflix nu este străin de merch, după ce a încheiat acorduri cu retailerii giganți precum Walmart și Target, precum și cu companii mai bine vizate precum Sephora și Fisher-Price, toate pentru a realiza sau vinde articole legate de filmele și emisiunile sale. Săptămâna trecută, Netflix și Walmart au anunțat un nou parteneriat pentru a lansa un hub Netflix la retailer pentru a vinde lucruri precum tricouri Squid Game, obiecte de colecție de pluș The Witcher și „casetofone” Bluetooth Stranger Things. 

folder_openCuvinte cheie

Similare

Similare

Comentarii (0)

comment Niciun comentariu încă

Puteți fi primul care scrie un comentariu la postare!



Adaugă un comentariu